Start

piątek, 10 czerwca 2011

No to start...

My Polacy mamy już za sobą wiele trudnych okresów, które w mniej lub bardziej rygorystyczny sposób, nie pozwalały na wyrażanie własnego zdania na temat tego co dzieje się wokół nas. Dzisiaj podczas niemal każdej rozmowy, wyrażamy swoje zdanie na jakiś temat. Wszyscy mamy w sobie tak naprawdę cząstkę specjalisty/eksperta w danej dziedzinie.
Ja postanowiłem dokładnie obserwować, to co dzieje się w naszym regionie tj Kościerzynie i rzetelnie się z Wami tym dzielić. Uważam, że mimo istnieniu u nas wielu lokalnych mediów, nikt tak naprawdę nie podejmuje prawdziwego komentarza, bardzo często i krytyki. Wszystko ogranicza się do zwykłej wzmianki czy reportażu. Dzieje się u nas sporo i myślę, że warto podyskutować na niektóre tematy oraz wyrazić swoje zdanie.
Liczę na Was drodzy odbiorcy, że będziecie wspierać mój pomysł.
Wkrótce pierwszy wpis, a w nim gorący lokalny temat. Zapraszam!

3 komentarze:

  1. Pomysł spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafne uwagi ale nie winiłabym p.Lenca .Zrobił prajekt w swoim stylu.Zadziwiający jest werdykt komisji/jeźeli taka była/i brak informacji na temat pozostałych prajektów.Jest to owiane mgłą tajemnicy.Nie wiadomo o co chodzi,a jak nie wiadomo o co chodzi to może chodzi o pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat Pana Marka winię wyłącznie za to, że stać go na dużo więcej, a pokazał coś jak gdyby niedopracowanego. Jak podkreśliłem, fajnie kiedy wychodzi się po za sztywne ramy takich projektów. Pan Marek z pewnością po za takowe wykracza. Niestety tym razem nie do końca to się udało. Takie jest moje odczucie. A pieniądze? Tego już się nie dowiemy. Mam tylko nadzieję, że w końcu padną odpowiedzi na nasze pytania.

    OdpowiedzUsuń